2009: Spotify va matar l’iPod

Torno després de molts dies per fer una tria dels tres millors descobriments que he fet durant l’any que tot just acabem de deixar. Hi ha moltes coses de les que podria parlar però n’he triat tres, un podi.

En tercera posició tenim The Pains Of Being Pure At Heart. Encara no els he dedicat cap post a the sickle, prometo que properament el faré. Els de New York han tret un disc rodó que et transporta als inicis dels 90, ple de reverbs i de guitarres distorsionades d’on destaca una joia, “Young Adult Friction”.

En la segona posició hi ha Spotify. El mes d’Abril el vaig descobrir i des d’aleshores no hi ha dia que no l’hagi utilitzat. Els que ja el coneixeu ja sabreu de què parlo, els que no, només cal que mireu aquest post.

Un exemple ben recent per mostrar les seves excel·lències: nit de cap d’any, m’havia currat mil llistes en el meu iPod per anar punxant durant la festa, doncs res de res, com diria la cançó, Spotify va matar l’iPod. Vaig oblidar-me de les llistes i vaig anar buscant cançons online i sobre la marxa, mai millor dit. A més, per 0,99€ em vaig evitar la publicitat…

La primera posició és pels The xx. El primer post que vaig fer a the sickle allà cap a finals del més d’octubre ja en parlava. Poca cosa més a dir. El treball debut dels londinencs és per mi perfecte. No em cansaria mai d’escoltar-lo i dels 11 temes no em veig capaç de destacar-ne cap en concret. M’agraden tots, tots i tots…

Esperem que no es quedin en un hype de temporada i es consolidin amb el temps. Aquí estarem per seguir-los.

Us deixo les llistes a Spotify dels dos LP’s, The Pains Of Being Pure At Heart i The xx. El vídeo del dia es per The Pains Of Being Pure At Heart i el seu “Young Adult Friction” (reconec que fan una mica de ràbia els payos):

4 Responses to “2009: Spotify va matar l’iPod”


  1. 1 Ferran 6 January 2010 at 22:57

    ¿a quién le sobra una invitación para el spotify?… prometo invitar a una copa en la primera ocasión… y si es con los The XX de fondo, pues mucho mejor… 🙂

  2. 2 miguel de la ossa JR 13 January 2010 at 18:34

    Fernando yo se como conseguir invitaciones a spotify sin necesidad de ser premium
    Comentaselo a mi padre y yo ya le dire como se hace

    un abrazo
    miguel

    • 3 carlos 13 January 2010 at 18:37

      Hola Miguel, ya le he pasado la invitación a Ferran. A ver si lo prueba y se convence de que Spotify es lo más (el chico está un poco reacio)

      Saludos

  3. 4 Kenny 21 July 2019 at 2:57

    Whats up very nice site!! Guy .. Excellent .. Superb .. I will
    bookmark your website and take the feeds additionally?
    I am happy to seek out so many useful info here within the submit,
    we’d like work out more techniques onn this regard, thank
    you for sharing. . . . ..


Leave a comment




Entra la teva adreça d\'email per subscriure\'t a \'the sickle\' i rebre notificacions de nous posts per email

Join 8 other subscribers