Futbol, música i marketing. La combinació perfecte.

Kasabian

Aquí tenim un bon exemple de marketing viral ben fet per promoure el darrer single “Underdog” de la banda indie anglesa Kasabian. És brillant, no com altres intents al voltant del futbol en el que es veia clarament que tot era un mal muntatge digital.

Es tracta de cinc freestylers del futbol, aquests que fan malabars amb la pilota, jugant a una versió improvisada del Guitar Hero. En comptes de tocar les tecles de la guitarreta, es dediquen a xutar pilotes a unes pissarres de colors penjades de la paret. Veieu-ne el resultat:

També us passo el making of del vídeo. El muntatge és curiós.

Advertisements

0 Responses to “Futbol, música i marketing. La combinació perfecte.”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s




my twitter

Entra la teva adreça d'email per subscriure't a 'the sickle' i rebre notificacions de nous posts per email

Join 8 other followers

Advertisements

%d bloggers like this: